Saturday, June 30, 2007

Yea. What am I doing on a saturday afternoon.. Licking my own wounds. Once again, S.H.E saves the day.

I have you to be with. Everything will be easy.
曬的陽光 淋的雨滴 都值得回憶
I have you to be with 才懂心不夠近才怕距離
心電感應 絕不斷訊 會如影隨形
曾灰心以為 我來錯了世界 太多想法很另類 找不到人瞭解
當我說的感覺 牽動著你的臉 互動的淚 讓我們變得特別
你是我的魔力 想要勇敢就想你 一眨眼睛 把不如意 都變成流星
你是我的魔力 心情不好我就想你 刪除憂鬱 複製甜蜜 笑容不結冰

It stings.

I think I'm more certain right now. I know where I'm heading. I know what I'm doing. I know what I want.